Forum www.acodingo.fora.pl Strona Główna www.acodingo.fora.pl
20xAcodinGO!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Ekonomiczny wojownik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.acodingo.fora.pl Strona Główna -> Ogólne dyskusje / Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziza
Administrator



Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:08, 17 Gru 2008    Temat postu: Ekonomiczny wojownik

Zajmę się ścieżką wojownika body, ponieważ sam nią gram, ale można ten tekst zastosować także dla innych profesji (nie dosłownie oczywiście, gdy chodzi o umiejętności). Powszechnie stosuje się dwie ścieżki rozwoju wojownika – maksymalizujesz aurę miecza, a gdy ta przejdzie na poziom mistrzowski, maksymalizujesz drugi skill: albo wir miecza, jeśli wolisz szybciej expić, albo berser, jeśli wolisz więcej walczyć w graczami. Gdzie tu ekonomia?

Ceny, po których sprzedaję w Jinno księgi umiejętności: aura miecza : 450k, wir miecza 300k, berserk 250k.

Wir miecza, jest uważany za bardzo dobrą umiejętność, zarówno w walce z potworami, jak i graczami, i na wysokich poziomach sieje wielkie zło. Jest często uważany za najlepszą umiejętność do masterowania jako drugą, zaraz po aurze. Ale… Cena. Obecnie płaci się za wir 200-300k, cena zaś z czasem będzie rosła. Jeżeli nie masz pieniędzy na takie KU, nigdy nie osiągną one u ciebie wysokiego poziomu. Tutaj pojawia się ekonomia.

Ceny, po których sprzedaję w Jinno inne księgi umiejętności: trzystronne cięcie: 100k, szarża 50k.

Wir miecza, jeżeli masz wysoką siłę i dobrą broń, i tak będzie zadawać dużo obrażeń. A być może lepszą opcją byłoby wybrać sobie np. szarżę jako drugi skill do wywindowania na poziom mistrzowski. Myślę, że lepszą opcją jest móc mieć szarże na poziomie m6 niż wir na m2, ponieważ za takie same pieniądze możesz kupić znacznie więcej ksiąg. Jest także mniejsze na nie zapotrzebowanie, dlatego łatwiej je znaleźć.

Przykład: domain, ninja-dagger. Standardowe umiejętności tej profesji to zasadzka (cena ok. 100k) oraz wirujący sztylet (cena ok. 75k). Domain rozwinął zasadzkę, lecz jako drugą umiejętność wybrał szybki atak, którego cena osiąga około 10-30k, jest też dużo łatwiejsza do znalezienia. Nie ma problemów z codziennym czytaniem KU drugiej umiejętności.

Druga rzecz: ekwipunek. Nie zawsze standardowa opcja jest najlepsza. Sztandarowym przykładem tego są FMS-y i RIB-y, które każdy musi mieć. Dlaczego? Bo są dobre. Ale czy na pewno? Dobry FMS powinien mieć wysokie średnie, żeby opłacało się go nosić na wysokich poziomach (powyżej 20%). Ale… Czy nie lepiej kupić w tej samej cenie miecz barbarzyńcy (od 40lvl) +8, niż FMS +5? Albo trójząb +8 niż RIB-a +4? Raz, że idziesz własną ścieżką i jesteś oryginalny, dwa – bronie się świecą i jest szpan na mieście Wink. A co do zbroi… Nie musisz jej zmieniać, gdy tylko dostępna jest nowa wersja. Ja osobiście biegałem aż do 42 poziomu w zbroi tygrysiej (od 18lvl), aż nie przeszedłem na smoczą. Poszczególne zbroje na tym samym poziomie umagicznienia różnią się tylko kilkoma punktami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beton




Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Boy

PostWysłany: Pią 16:44, 02 Sty 2009    Temat postu:

Ekonomiczny woj mental:
skile: pierwszy jest trochę drogi ale konieczny Very Happy silne cialo
potem robimy walnięcie na M - koszt ku ok 50k (dmg podobny do duchowego a znacznie większy zasięg )
następnie tąpnięcie (b.dobre do pvm) -koszt 40-50k szt.
następnie duchowe uderzenie - drogie ale by mieć go na M trzeba mieć ok. 80lvla Very Happy

silne>>walniecie>>tąpnięcie>>duchowe

Sam mam takiego woja i gra mi się nim dobrze xD
Taki woj jest trochę słaby na pvp ale z dobrym eq może zabić każdego Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.acodingo.fora.pl Strona Główna -> Ogólne dyskusje / Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin